Atölye

Değişim İçin Oyunlar ve XR Teknolojileri

Atölye
Değişim İçin Oyunlar ve XR Teknolojileri

Değişim İçin Oyunlar ve XR Teknolojileri

Saat: 18:00-19:30

Quest, Vision Pro gibi XR cihazlarıyla ve ekran kartlarıyla gördüğümüz donanımsal gelişmeler, oyun motorları, yapay zeka v.b. alanlardaki yazılımsal gelişmelerle birlikte, oyunlar günümüzün en güçlü iletişim araçlarından birisi haline gelmiştir. S.Zafer Masalcı ve Oytun Kal, oyunların ve oyun teknolojileri kullanılarak üretilen görsel işitsel deneyimlerin, sosyal etki yaratma, iyileştirme, bilgi aktarma, bilişsel ve fiziksel beceri kazandırma gibi etkileri üzerine konuşacaklar ve çeşitili XR uygulamalarını katılımcıların deneyimlemesi için paylaşacaklar.

Bu atölye sosyal etkinlik ve farkındalık için oyunlar üzerine çalışan uluslararası Games for Change organizasyonunun Türkiye şubesinin ilk etkinliği olacaktır.

Konuşmacılar Hakkında:

Oytun Kal, Almanya ve Türkiye’de film, televizyon, animasyon, görsel efekt ve oyun sektörlerinde çalışmıştır. Halen, oyun girişimlerine ve şirketlerine yönelik ön kuluçka ve kuluçka programları sunan BUG Lab TEKMER’de Yürütücü Yapımcı olarak görev almaktadır. Ayrıca, BUG Lab (Bahçeşehir Üniversitesi Oyun Laboratuvarı) oyun tasarımı lisans programında XR teknolojileri, virtual production ve motion capture üzerine dersler vermektedir.

Server Zafer Masalcı, Bahçeşehir Üniversitesi'nden oyun tasarımı alanında yüksek lisans derecesine sahip bir mimardır. "Sanal Gerçeklik Oyunları Tasarlamak İçin Bir Kılavuz Çalışması" başlıklı yüksek lisans tezi, sanal gerçeklik hakkında kapsamlı bilgiler sunmakta ve sanal gerçeklik oyunlarının tasarımı için yol gösterici bir kılavuz niteliği taşımaktadır. Mimarlık, mimari görselleştirme, animasyon ve sanal gerçeklik deneyimi tasarımı alanlarında uzun yıllar sektör deneyimine sahip olan Zafer Masalcı, şu anda Bahçeşehir Üniversitesi'nde öğretim görevlisi olarak görev yapmaktadır. Bu rolde, Unreal Engine blueprint sistemini kullanarak oyun geliştirme, seviye tasarımı, oyun içi aydınlatma tasarımı, sanal gerçeklik için oyun geliştirme, 3D modelleme ve oyunlar için animasyon gibi çeşitli konularda dersler vermektedir. Araştırma alanları arasında sanal gerçeklik, seviye tasarımı, oyun geliştirme ve 3D modelleme bulunmaktadır.

* Bu atölyeye katılmak için sayfa üzerindeki "Kayıt Ol" butonunu kullanarak kaydınızı oluşturabilir, ücretsiz etkinlik davetiyenizi alabilirsiniz. Kayıtlar etkinlik tarihinden 3 gün önce (14.05.2024, 18:00'de) açılacak ve "Kayıt Ol" butonu görünür hale gelecektir. Katılım 20 kişilik kontenjan ile sınırlıdır.

Bizi Takip Edin
TR EN
Etkinlikleri etiketlere göre filtreleyin
20 OCA PZT
1

20:00

Seminer Sanat ve Çocuklar Üzerine Farklı bir Bakış

Çevirimiçi Platform – Zoom

21 OCA SAL
2

18:30

Film Bir Zamanlar Gelecek: 2121

Akbank Sanat

20:00

Seminer Sanat ve Çocuklar Üzerine Farklı bir Bakış

Çevirimiçi Platform – Zoom

22 OCA ÇAR
3

18:30

Söyleşi Kıskançlık

Akbank Sanat

19:00

Seminer Sergi Modelleri Analizi - II

Çevirimiçi Platform – Zoom

20:00

Seminer Sanat ve Çocuklar Üzerine Farklı bir Bakış

Çevirimiçi Platform – Zoom

23 OCA PER
3

13:00

Atölye Hareketin Ötesi: Çağdaş Dans ve Martial Arts’ın Füzyonu

Akbank Sanat

18:00

Seminer Performans Sanatının Küratörlüğünde Kritik Takım Yıldızları

Çevirimiçi Platform – Zoom

20:00

Seminer Sanat ve Çocuklar Üzerine Farklı bir Bakış

Çevirimiçi Platform – Zoom

24 OCA CUM
1

13:00

Atölye Hareketin Ötesi: Çağdaş Dans ve Martial Arts’ın Füzyonu

Akbank Sanat

25 OCA CMT
5

12:00

Çocuk Akbank Çocuk Tiyatrosu "Ne Olacağım Ben?"

Akbank Sanat

12:00

Çocuk Bi’ Şehir: Kayıp Seslerin Yolculuğu (5-9 Yaş)

Akbank Sanat

13:30

Çocuk Kitaplığımda Bi’İstanbul: Kitap Dekoru Atölyesi (5-9 Yaş)

Akbank Sanat

15:00

Atölye 3 Temel Hazine - II

Akbank Sanat

15:00

Atölye Hareketin Ötesi: Çağdaş Dans ve Martial Arts’ın Füzyonu

Akbank Sanat

26 OCA PAZ
-
27 OCA PZT
1

18:00

Seminer Küratörler için Stratejik Planlama ve Proje Geliştirme - I

Çevirimiçi Platform – Zoom

28 OCA SAL
2

18:00

Seminer Küratörler için Stratejik Planlama ve Proje Geliştirme - II

Çevirimiçi Platform – Zoom

18:30

Film Neandria

Akbank Sanat

29 OCA ÇAR
1

19:00

Atölye Malzeme: Toprak

Çevirimiçi Platform – Zoom

30 OCA PER
2

18:00

Seminer Önleyici Koruma: Paketleme, Taşıma ve Depo Yönetimi - I

Çevirimiçi Platform – Zoom

19:00

Atölye Malzeme: Toprak

Çevirimiçi Platform – Zoom

31 OCA CUM
1

19:00

Atölye Malzeme: Toprak

Çevirimiçi Platform – Zoom

01 ŞUB CMT
4

13:00

Atölye Malzeme: Toprak

Çevirimiçi Platform – Zoom

15:00

Atölye Sahne Direktifi

Akbank Sanat

16:00

Çocuk Ailece İleri Dönüşüm: Mozaik Atölyesi (4-8 Yaş)

Akbank Sanat

17:15

Çocuk Ailece İleri Dönüşüm: Heykel Atölyesi (4-8 Yaş)

Akbank Sanat

02 ŞUB PAZ
-
03 ŞUB PZT
1

18:00

Seminer Önleyici Koruma: Paketleme, Taşıma ve Depo Yönetimi - II

Çevirimiçi Platform – Zoom

04 ŞUB SAL
1

18:30

Film Hayvan

Akbank Sanat

05 ŞUB ÇAR
1

18:30

Söyleşi Çevre Dostu, Sürdürülebilir Film Yapımı

Akbank Sanat

06 ŞUB PER
2

14:00

Atölye Alfabe Deneysel Fotoğraf Atölyesi (Şubat - 1. Grup)

Akbank Sanat

18:30

Söyleşi Film ve Dizilerde Çevre Dostu Hikâye Anlatıcılığı

Akbank Sanat

07 ŞUB CUM
1

18:30

Seminer Film ve Medya Eğitiminde Sürdürülebilirlik

Akbank Sanat

08 ŞUB CMT
6

10:30

Atölye Alfabe Deneysel Fotoğraf Atölyesi (Şubat - 2. Grup)

Akbank Sanat

12:00

Çocuk Akbank Çocuk Tiyatrosu "Ne Olacağım Ben?"

Akbank Sanat

14:00

Çocuk Sanat Yansıtır: Renkli Duygular (7-12 yaş)

Akbank Sanat

15:00

Atölye Oyunculuk Arayışında Müzikal Yaklaşımlar

Akbank Sanat

15:30

Çocuk Sanat Dengeler: Geometrik Desenler (5-8 yaş)

Akbank Sanat

17:00

Çocuk Sanat Şekillendirir: Heykel Bahçesi (7-12 yaş)

Akbank Sanat

09 ŞUB PAZ
-

Etkinliği takviminize ekleyin

Kayıt Formu

KVKK metnini okudum, onaylıyorum.

E-Bülten'e üye olun